Onsdagsfodret

Oj ojoj igår, de där knäckemackorna till middag triggade igång mig...tog sen 10 smörgåsrån med lätta och 2 tackobröd med kaviar var egentligen inte hungrig bara sugen.
Det blev mycket kcal igår
frukost Shake: 109
Lunch ( köttbullar och kokt potatis ikea): 672
Middag massor av knäcke keso smörgåsrån osv: 784

Så totalt 1565 kcal och jag "får max äta"  (1457) så det blev inte så farligt som jag trodde.

Nu blir det att kika på Biggest loser som jag spelade in igår, däckade i soffan vid 20.00 :-)

Har nu på morgonen varit och letat upp gummibanden som behövs till dagens övningar, hittade ett hopprep med, det är ju riktigt bra träning men sjukt jobbigt.

Angående flygplanen! De är inte svåra att sy, kan man sy lite sicksack och klippa ut och sen är det bara att tråkla ihop det hela. Ja då fixar man det! Lite pill är det så klart men relativt enkelt. Det är dock lit esvårt att få tag på mönstrena då boken är gamal men väldigt populär. Är någon intreserad så kan jag rit aav mitt eget mönster och skicka :-)
Maskarna är riktigt lätta att sy och dem kan man göra utan mönster, ska se om jag kan ta en bild på hur jag gör :-)


Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch: Tonfisksalld
Middag:Shake
Mellanmål: Morot

Dagens motion : övning 3&4 plus långpromenad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra val på Ikea! Väldigt söta figurer du gör.

Håller med dig om att barnen anammat vintertiden när det gäller läggningen. När ska de förstå att de får sova en timme till..minst?

Fortsätter med 2 soppor om dagen så dagarna funderar fantastiskt bra. Det är kvällarna som är värst. Faller dit lite för ofta med att småäta. Grrr... måste bli mer motiverad. Att det ska vara så svårt.

2011-11-09 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0