NOKA

Har nu provat att äta en vaniljshake NOKA till frukost.

Min första tanke var...vaniljsås...vaniljkräm. Jag tycker den blev väldigt tjock i konsistensen liksomså man nästan kunde äta den med sked. Det blev liksom lite för mäktigt, men efter halva hällde jag i lite kanel och då tyckte jag det blev bättre. Men jag kommer inte byta till NOKA, tycker Naturdiet är så mycket godare. Ska bli spännande att se hur jag står mig på den, när hungern kommer? Hade jag haft en påse till hade jag provat att blanda den med vatten, är det någon som gjort det?

  • Den var inte pulvrig i konsistensen vilket är ett plus.
  • Ett minus att man ska blanda med mjölk, kanske man inte har hemma plus svårt att ta med sig.
  • Smaken var god helt klart godkänd.
  • Tror at tman kan krydda den med kanel, kardemumma vilket är ett plus.
  • Det var mycket kvar i glaset som jag fick ta med en sked- också ett minus.
  • Ett minus var också att påsen va svår att få upp ( kanske tantvarning på den)


Vad tyckte ni andra som beställt gratisprovet? För det har ni väl gjort :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Noka kan inte blandas med vatten.

2011-11-05 @ 10:56:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: eva

prova att blanda i lite extra vatten om du tycker att den är för tjock.

2011-11-08 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0