Lördagsfodret

Dagens foder

Frukost:ostmacka
Lunch:stekt ägg på knäcke
Middag:Porterstek+ pannacotta
Mellanmål: 200 pepparkakor, mögelost, brieost, nötter , glögg, choklad, vin, godis osv osv
Dagens motion : 30 min promenad

Njuter av denna matlördag och tar nya tag i morgon.

Har varit och huggit en gran i skogen, snabbt in, sågade, in med den i bilen och snabbt ut igen ha ha fick lite puls. Varit på loppis också hittade ett gulligt litet tåg i porslin i jultema som lilla lammet fick, 20 kr. Kort kommer när främmat åkt hem. Lammet har också fått tomtedräkt, pepparkaksdräkt, julklänning och lackskor. Så gullig är hon .

Hej på er vi hörs i möra

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilken härlig matlördag det lät som! :)

2011-11-26 @ 17:03:50
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Veronica A

Ja njut men sen skärper du dej! jag har oxå ätit lite för mkt idag tror jag.

2011-11-26 @ 19:14:53
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: ja eller hur :)



Ska skaffa glasögon och behöver hjälp att välja ut de som passar mig bäst! Rösta i min blogg vilket par du tycker är snyggast på mig <3

2011-11-26 @ 21:19:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Helt OK att leva ibland ler Här har det blivit både vin och öl och förrätt och varmrätt och irishcoffie..... Imåra är en annan dag!!!!!

Postat av: halsanifokus

Hej

Jag hitta hit via en annan blogg gillar det du skriver av det jag läst en så länge, håller på dig och tycker du kämpar på bra.

Själv börjar jag den 1/1

2011-11-27 @ 07:10:27
URL: http://halsanifokus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0