Kassler

Till Lunch blev det Stekta kasslerskivor med broccolimos och gula kantareller stekta med riven ingefära, vitlök och lite paprika i smör och lite matlagningsgrädde. Det blev så himla gott, jag är så såld på ingefära just nu :-)
Baggens kommentar var att det var det godaste på länge, men det var nog mest broccolimoset han gillade kantarellerna var så där.
472 kcal inkl smör som jag fyllde i denna gång då det blev så mycket i moset och motionen blev 202 kcal så jag får nog ta ngt mer att äta sen en shake och knäcke kanske.



Har precis varit på en snabbkaffe hos en vän, på vägen dit skulle jag bara springa in och köpa snus och cigg på ica. Alltså va pisamt. Förstora jeans som hängde,(kunde inte dra upp dem då jag hade lammet på armen) en sliten fleece tröja och foppaskor, absolut inget smink och håret bara hängande....tänkte tyst för mig själlv och hoppades att jag inte skulle möta ngn jag kände. Träffade såklart en gamal bekant som jag inte sett på säkert 10 år....så typiskt varför är det så??!
När man är piffad och sminkad och nyklippt då stöter man inte på någon!

Va långa dagarna blir när man kör igång tidigt. Nu sover lammet en lur och jag ska nog upp i mitt pysselrum och spendera lite tid. Listan på saker jag vill göra är såå lång..

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Idag avslutas veckans utmaning! Vill du att dina resultat ska visas i min blogg ska du meddela dem i en kommentar till mig så kommer alla utmanares resultat komma upp i ett inlägg senare idag! <3

2011-11-06 @ 16:06:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:

Det var några månader jag sprang senast men då sprang jag 5 kilometer som mest utan att ha tränat speciellt mycket. Så rent fysiskt är det nog inga svårigheter för mig att springa milen om jag får träna ett tag. Det är mest psykiskt som det blir tufft.



Det är alltid så roligt att prova kläder man inte haft på ett tag.. i alla fall när de sitter lite lösare :)

2011-11-06 @ 16:09:16
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Vad duktig du är!!! Bra jobbat!

Sitter just nu och försöker klura ut vad nästa veckas utmaning ska bli. Har du någon idé?

2011-11-06 @ 16:58:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blev lite fundersam när jag såg en grön klick på tallriken, men när jag läste var det var verkar det faktiskt supergott! När du lägger ut mat sådär får du skriva hur man gör! Blev supersugen på att testa ^^



Vad är det du pysslar med? Själv pysslade jag mycket förut med scrapbooking och gjorde pärlfigurer, men när jag började gymnasiet så hanns inte det med tyvärr :( Får försöka börja någon gång snart igen! Det är ju superkul att skapa :)



svar: Vägningen imorgon kommer säkert gå bra, och gör det inte det är det bara att släppa det och försöka göra det bättre till nästa gång. Eller aa, oavsett hur det går kan man försöka slå sig själv! :)



Köp en rockring! Superkul ^^ Vi kan ju jämföra våra reslutat sen och se om det blev någon skillnad ;) Men jag kan ju säga som så att första veckan var lite jobbig. Men då svetten började rinna efter bara 3 minuter så känns det effektivt! :) Och nu har det onda gått över :) (Efter bara en vecka! :D)

2011-11-06 @ 17:53:33
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0