Gift

Att vara gift med Baggen är Lycka!

Kollade på kort och mindes tillbaka, det var den bästa dagen i mitt liv (förutom när lammet kom så klart).

Känslan när jag stod där bakom en tall i min blåa klänning och kikade fram över klippan och såg alla gäster i sina färgglada kläder och längst fram vid vattenkanten stod Baggen. Vinden fångade hans mantel och svärdet blänkte till när han vände sig mot mig.

Mossan var blöt efter nattens regn och vatten sipprade upp mellan tårna i mina tygskor vilket ledde till att jag senare under kvällen bytte till foppatofflor.

Det var en sån känsla att stå inför sina närmaste under bar himmel och titta ut över havet, känslan av att vi hade bestämt oss att det var vi nu och för alltid. I med och motgång i nöd och lust, tillsammans!

Patrask intågsmusiken



Du är allt- kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Framförd av en av mina bästa vänner acapella, i vinden med så mycket känsla.




 

 

Och idag fick jag på mig båda ringarna igen för första gången sen typ 7 månaden som gravid :-)




Kommentarer
Postat av: Sofia

sv:

Ah :) Bra jobbat med en promenad! Tänkte nog jag satsa på i morgon.



Och angående shaksen, jag är lite nyfiken kring dom då det i min bekantskap är ett stort förbud på sånna. Är kul att höra den andra sidan av någon som använder :) Personligen skulle jag nog kunna tänka mig en shake som nödlösning när det inte finns något annat alternativ, fast har aldrig testat än så länge. Men jag tror som du att det skulle nog vara svårt att gå på hel pulverdiet. Det måste väl bli tråkigt efter ett tag tycker jag om man inte får äta något annat?

2011-11-01 @ 21:29:24
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Lycka till med viktnedgången.



susanne

2011-11-01 @ 21:34:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0