Fredagsfodret

Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch:Shake
Middag: Ngt med fläskfile
Mellanmål: vin+ choklad

Återigen vaken tidigt och väntar på att klockan ska bli dags att åka, kelar med mitt lilla lamm och även Baggen ska få sig en klapp. Lammet har varit vaken typ varannan timme i natt, snorig och leksugen, tålamodsprövande Hoppas dagen går fort så jag snart är hemma igen, riktigt hemmakär är jag.

Det blir nog lite handling på Willys på hemvägen, mjölken är slut och lammet behöver lite nytt foder samt att chokladen ska inhandlas...undra vad jag ska ta idag.

Smygvägningen gick bra :-)men den var en piska inför helgen eller en morot att hålla i det kan man väl säga.

Idag kommer 1:a svaret också på min blogglista, min viktuppgång vad beror den på?? Hur ser den ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0