3, Min favoritmotion

hmm det måste vara simining ändå :-)

Jag har aldrig varit särskillt aktiv förutom under de åren jag simmade. Jag simmade för att jag tyckte det var så roligt, men när det blev för mycket tävlingar så slutade jag. Kanske hörde det i hop med att jag gick på högstadiet och andra saker blev viktigare men jag är ingen tävlingsmänniska.

Jag har aldrig kunnat springa under hela min uppväxt, min kropp har liksom inte fattat hur man gör. Men när jag för att per år sedan började träna så tog jag det i långsamt tempo, 2 minuter första gången och efter 6 månader joggade jag faktiskt nästan 5 km, en stor vinst. Nu har jag dock tappat konditionen men hoppas att den en dag kommer tillbaka.

Annars har jag alltid gillat att gå, långa snabba promenader, och gärna med stavar. Spinning är också en favorit, då tar jag mig liksom ingen stans och kämpar bara för min egen skull. Jag har ingen som helst taktkänsla och hatar allt som har med step, aerobics osv att göra.




Kommentarer
Postat av: Sara

svar; Jag ser fram emot bilden då man ser dig ta i så det ser ut att brallorna ska spricka ;)



Du ska få se en bild på kransen, om jag kommer så långt :O Vanligt att jag tänker ihop hur mycket jag ska hinna med och sen blir bara hälften gjort... Men som sagt, om jag gör en krans ska lägga upp den i bloggen ^^

2011-11-06 @ 14:17:46
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0