I mål och vände

tisdag 99 kg
onsdag 98,8 kg
torsdag 98,4 kg
fredag 98,6 kg
lördag 99 kg
söndag100,6
måndag ? Ja det får morgondagen visa men på julafton var jag i mål...mitt ursprungsmål....under 100 till julafton.

Har ätit så det känns som jag ska spricka inte rört på mig någe men i morgon är en annan dag...annandgaen ha ha

Lilla lammet och jag inledde julafton på jourvårdcentralen, hon har fått krupphosta på toppen av dunderförkylningen som nu hållit i sig i en vecka. Men trots det blev det en mycket lugn och behaglig julafton :-) I natt var hon dock vaken och sov endast 3 timmar så oj oj oj va trött jag var/är har precis vaknat tog eftermiddagsvila på 2 timmar med lammet såå skönt.

Ha et bra vänner nu blir det risalamalta med så mycket socker att det knastrar mellan tänderna :-)



Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Härligt att nå sina mål! :)

God fortsättning och snart har vi ett nytt härligt år för nya mål! :)

2011-12-25 @ 23:08:20
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Selma

På just jul är det helt omöjligt att vara måttfull.

2011-12-26 @ 10:01:35
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Veronica

Men grattis! Då klarade du ju ditt mål! Fantastiskt bra jobbat vännen! Hoppas nu att lilla lammet och du får vila o komma ifatt lite efter den dåliga sömnen! Fast det kanske inte var så lätt när det var storm i natt.. Ta nu hand om dej o njut av att du klarade ditt mål! Kram!

2011-12-26 @ 16:20:34
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0