Baka mage

En vän tränade med sin ABslideR häromdagen, duktig är hon. Gick genom köket och såg kaveln ligga på golvet, den kikade fram lite nyfiket under kökssoffan. Hmm ja men det kanske funkar!! Lägger mig på knä och kör lite magträning med kaveln, det funkar men har sina brister. Dock hög skrattfaktor för eventuell publik. Och ja svaret på varför kaveln låg under kökssoffan, lammet kan dra fram allt ur skåpen men har dock inte lärt sig lägga tillbaka ännu...men vi övar.



Snön är här, har skottat två gånger hittills. Det är härligt än så länge njuter av att få upp pulsen och se högarna växa. Måste ju bränna en hel del att skotta snö...ska kolla upp det



Luggen och jag vi är inte bäsat vänner, ofta sätter jag upp den, ibland lägger jag ner min själ i att platta till den och då känns den fin, men fortfarande konstigt. Man skulle haft en löslugg som man bara kunde ha i bland.


Kvarg, som jag letat efter denna produkt som väldigt många bloggare skriver om . Det är kvarg hit och kvarg dit, kvarg med nötter, kvarg med lite fun light....Har sett så gott ut.
Och så idag köpte jag kesella, och det är ju kvarg!!! Varför är det ingen som skriver det för ?? Kesella är det ju ! Och ja det var gott, riktigt gott :-)



Och i olika smaker finns det !


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jihaaaaa fina siffror! Tack för igår. Puss puss

2011-12-20 @ 07:33:39
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tomtan

KAn se filmen framför mig!!! HEHE

Postat av: Sara

Den naturella kesellan är bra, men med dom med smak i (som är SUPERGODA allihopa) är väldigt mycket socker i tyvärr :(

2011-12-21 @ 14:25:53
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0