När ska turen vända



Jag fattar inte, var och hämtade maten hos grannen igår och då när jag kommer hem ringde en annan granne och frågade om jag vart ute och åkt precis...jo visst det hade jag ju...( man har liksom kolla på varandra på landet ha ha)
...först rusade tanken jävlar nu har jag kört på en katt!!! Det är min mardröm!  Men nej han ville bara berätta att bilen var helt svart på baksidan, inga lampor fungerade, och jag ha rju tycket det var svårt att se när man backa!

Fan alltså allt går ju sönder ju! Men nu har jag ringt verksta och de har en tid i morgon annars inte förens efter jul....just i morogn är typ sämsta dagen av olika anledningar men har inte så mycket val är ju livsfarligt att inte synas i mörkret.

Så här blev det med lugg, känns ovant men jag tror att jag gillar det mer än vad jag ogillar det och man kan ju faktiskt sätta upp den med klämmor.

 

Igår var en bra dag matmässigt, åt lite mandlar som jag inte planerat bara för att de låg där på bänken när jag stod och pratade i telefon men det fanns nog utrymme för dem.

 

Funderar på att göra någon lax idag till middag :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så himlans typiskt att allt ska hända samtitigt. Vi får hoppas att det dröjer länge tills något går sönder igen :O Luggen ser jättebra ut, från sidan iallafall ;)



svar: Tack, blev väldigt nöjd med kläderna faktiskt :)

2011-12-06 @ 12:12:12
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nä men asch vilken otur du haft ett tag nu! Men det vänder nu, jag lovar o vikten kommer oxå bara rasa ner! Håll kvar motivationen nu!! Heja dej min älskade gumma, tänk på alla jeans du fick hem igår. Snart är du i dom!!

2011-12-06 @ 21:05:57
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Nilla

turen vänder om du går ut i skogen och ohålar dig under en ekrot samtidigt som du rablar "gugu, guri, gurö vind var nu blå i skinn!"

Har aldrig behövt utnyttja detta men vill gärna ha en feedback....

2011-12-06 @ 22:36:42
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0