Lördag

Jag gick lös på glassen igår, och lite gelegrodor men men idag är en ny dag och jag tror ändå att jag höll mig inom  mina kcal igår, har inte skrivit in än men tror det är lugnt.

Det stormar utanför fönstret inget lockande alls att ge sig ut men veden måste ju in. Lammet sov sådär i natt var väl vaken ngn timme men samtidigt sov hon till 6.30 så det får man väl vara nöjd med.

Nu har två ringt på kylen men för den ena var den för lång och den andra funderar lite.

Igår blev det fullkornscosscos med korvgryta riktigt gott :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin - same old stories

sv: det är för att du säkerligen har internet explorer där, och min design verkar inte funka särskilt bra i den webbläsaren. testa med firefox istället, bättre på ALLA plan!

2011-12-10 @ 10:23:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jannica

Mumsigt med glass :)

2011-12-10 @ 11:30:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Tomtan

JAg har haft besök av svullo idag..... Men å andra sidan kom jag i en kjol i en storlek mindre än vanligt (nu kan de ju vara så att det var en ovanligt stor storlek, men de tänker jag inte acceptera) Nu ska jag svulla lite till....

Postat av: Veronica

Tack snälla för din fina kommentar! Jag kan faktiskt inte fatta att det går så bra! Nu längtar jag efter sjuan! Får se om den kommer imorrn! Hoppas du har haft en skön helg! Kram!

2011-12-11 @ 10:20:18
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0