Anonym



 

Ja lite men samtidigt vet jag att en del av mina underbara vänner läser bloggen . Det har både för och nackdelar. Att skriva av sig får inte samma innebörd när man inte är helt anonym. Har alltid skrivit, mer i vissa perioder, ofta på natten....det blir inte så längre men jag tänker och skriver i huvet...kanske skulle lägga fram ett block och en penna...kanske skulle det bli en bok.

Funderar på det nya året vad kommer det att bära med sig? Vad vill jag göra ? Hur vill jag göra det? Vad kan jag göra? Vad kan jag påverka? Vad kan jag inte påverka?

2011 har varit så omvälvande så underbart och samtidigt så påfrestande, vart var jag i livet den här tiden för ett år sedan? Och vart kommer jag att vara den här tiden om ett år. Om fem år?


Den här sitter på min skuldra, men lite annorlunda för det står inre styrka, ska se om jag kan fota den ngn dag. Det är min första, min lilla pärla. Så liten, så viktig så JAG!

 

 

Jag säger som Daniel, störst av allt är kärleken....och den sanna övervinner allt.





Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vem vet vad framtiden bär på? Och frågan är om vi verkligen vill veta de???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0