Socker

Alltså jag har en sån dip!!!! Vill bara trycka i mig socker och chips och kakor och godis ...

Tog en allevo chokladbar innan läggning av barnen. Tjutfärdig av sockersug, arg och frustrerad på samma gång. 
Tog nu två knäcke med Bregott och totalt 4 rejäla skivor ost. Det rymdes inte i budgeten men bättre det än att jag äter upp hela paketet med ballerina eller ostbågarna som är kvar sen helgen. 

Undrar varför det blev så här då?! Kände det redan på eftermiddagen. Antagligen var det lunchen dom triggade igång mig på någe vis?! Sallad men denna gång med gyroskött (brukar ta räkor) och jag tog bröd till, tre typ små pizzadegsbröd och dressing.  Brödet och gyrosen ngt av det var det. Allt annat brukar funka.

Eller så ville hjärnan bara spela mig ett spratt för ett slag. 

Jobbade idag och försökte göra en plan för tiden fram till semester. Om jag inte blir sjuk eller vab så kanske jag hinner nästan allt. Jag avslutar med 4 hela skrivdagar då 5 utredningar ska skrivas helt klart plus att all annan dok ska vara uppdaterad. Jag har just nu också 8 utredningar som ska rulla under semestern och göras klart efter semester. Jag har två kanske tre tider kvar för möten i övrigt är jag fullbokad.

Hmmm stressmonstret gillar godis 😱
Jag måste ha en strategi för att inte äta stress!!!

Lite mycket på jobbet men så är det väl alltid .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0