Söndag

idag är planen att ge sig ut i skogen för att införskaffa granris till julbocken, mossa, kottar och pinnar till alla juldekorationer vi ska göra😃. Få upp adventsgranen ute och få i lampor i den.
Ev en tur till staden för inköp av något nytt lysande till trädgården och en sladd.

Igår var vi på bio med tjejerna, masha och björnen 40 min lång, efter tio min skruvade de på sig, efter 15 min dansade några barn vid duken... vi gjorde det, vi gör det inte igen på ett tag. Vi hade jättemysigt och det var så roligt attbara göra något med tjejerna, ha tid att prata med dem lyssna på dem. Det blir tydligt hur otroligt mycket energi och tid vår lilla prins tar. Tänker på det mycket, har inga svar men en känsla.

Vikten i fredags var toppen men helgens intag katastrof, vald katastrof. Inga mer förbud! Jag tragglar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0