!!

Känner mig så jävla misslyckad. Blir frustrerad och arg över mitt beteende och mina tankar. Vi behöver inte vältra oss i mitt misslyckande men jag kan sammanfatta det hela med att hade min drog varit heroin hade jag varit död i en överdos . Nu är det ju BARA socker som är min drog så jo jag lever även om självförtroendet fått sig ytterligare en knuff neråt.
Trodde jag var på rätt väg i morse men lunchen urartade.
Skulle köpa vinterskor och vinterjacka var planen! Jag provade typ alla skor som fanns i affären som fanns i min strl 43-44 alltså det är inte kul. Jag känner mig grotesk! Varm och stressad hittade jag till slut ett par som jag fick ner fötterna i och som är varma.
Jag visade Baggen när jag kom hem och han tyckte de var snygga.

Jacka! Var på Kappahl och Lindex där jag redan innan kollat på nätet och hittat 2-3 sty jag kunde tänka mig. Ingen av de fanns i min strl och återigen infann sig den där groteska skitkänslan!

Köpte en sallad istället för den shake jag planerat som lunch. Ingen katastrof kan man tycka men redan då visste jag att jag absolut inte var på banan!!! Tog av fikabrödet på utbildningen på em och köpte 20 shake naturdiet 8 naturdietbarer och smågodis för 10kr på vägen hem. Tryckte godiset i bilen och tänker att i morgon är en ny dag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

ska börja pulvra i morgon 1-2 veckor, tänkte bli av med mitt cocacola sug:) ska du med köra sådan? eller vad e tanken med naturdieten?

Svar: Jag byter ut vissa mål mot shake, oftast frukost och mellanmål. Kör inte bara pulver, mår inget bra på det. Men tycker det funkar bra att byta vissa mål
Tackan

2016-11-15 @ 21:44:40
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anonym

Men då, jag kommer ihåg känslan att inte hitta de kläder jag ville ha och storleken inte fanns. Jag tycker nog att det är dags att du verkligen tar dig en funderare på om att göra som jag. Du förlorar tid i livet, tänker jag. Det finns negativa saker med gbp men jag tycker min livskvalité är mycket bättre och jag träffar dig gärna och svarar på frågor, det vet du. Vill dig bara väl, KRAM

Svar: Vet att du vill väl. Op är en tanke jag bär med mig, är inte där mentalt ännu. Funderat så mycket på det att jag bestämt mig för att inte fundera på det förens till sommaren. Kram
Tackan

2016-11-16 @ 09:09:46
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0