Gårdagen

Igår var en sån jobbig dag på många sätt.
Jag hade typ inte sovit något och var i trötthetskoma.

En intensiv och tragisk dag på jobbet med mycket känslor och svåra tunga beslut. 

Svarar i telef 5 min innan jag skulle gå och får fullständig utskällning. Inte ovanligt men just nu var liksom bägaren full.

Hem och kaos uppstår. Försökte uppfylla barnens önskan att påskmåla ett fönster med vattenfärg man skulle göra handavtryck till kycklingar osv. Jag skulle låtit bli men ca 300 konflikter senare var fönstret målat , alla hade mat i magen, pympa på sig och jag gick och la mig vid 19 med barnen. Sov som en stock till Ludde vaknade nu vid 4. Såå skönt.

Fick hem min nya vårjacka från ellos igår, sååå nöjd.

köpt en prickig tröja med, inte lika säker på den men fick en komplimang


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina kläder!
Hoppas på bättre dag idag! Puss V

Svar: 💜
Tackan

2016-03-24 @ 13:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0