Klump

Alltså har en liten hård och mycket besvärande klump av oro i magen. Jag hoppas verkligen det bara är oro för det bra, oro inför att inte veta vad som komma skall. 

Låg vaken i natt och tänkte. Ältade lite om livet i stort och smått. 

Ludde var mer än lovligt geggig i ögonen igår men har tvättat massor och hoppas det blir bättre under dagen annars lär jag bli inringd från förskolan. Låter hemskt kanske att ha barnen på dagis trots att jag är ledig men jag behöver det verkligen . Fick så mycket gjort igår och planen är att dubbla det idag😱.

Igår städade jag och va på Ikea .

Idag städa och storhandla .


Vår åkgräsklippare levererades i denna och den ska nu förvandlas till koja/ affär. 

Och jo vi har skrapat alla 50 trisslotterna och vi vann totalt 530 kr på 10 lotter sammanlagt 👍🏽 bättre än inget men fan jag hade liksom hoppats på mer.


Hittade lite fint till kommande kök
baggen är väldigt inne på svart!! Jsg är inte helt med på det men just detta tyckte jag var fint.

Kommentarer
Postat av: pcoslife.blogg.se

Vad är du orolig för??

Svar: Att jag inte ska trivas. Så viktigt för mig att ha bra arbetskamrater 😊
Tackan

2016-04-26 @ 20:30:54
URL: http://pcoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0