Hopp

Jag ska försöka ta semester från vågen. 

Jag och baggen pratade ihop oss lite gällande vår kost och vi kör lchf som grund men med en glass/paj/ Utemat när det passar humöret och livet bäst.

Och jo jag vet att det alltid går att göra kloka val lchf val men nu kör vi så Hr tre v sen påt gärnet igen 😃. Känner mig nöjd med beslutet eftersom ett avsteg då inte blir så ångestladdat och förhoppningsvis blir inte det är kört tanken så stark då. Bestraffningstänk Och ångest är det jag vill undvika.

Idag ska stora lammet sova hos mormor 💜 om hon tar sig upp i hissen! Hon har en otrolig skräck för hissar just nu men vi jobbar på det. 





De sista är de vackraste, digitalis, och de farligaste. Supergoftiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0