Mätt!!

Äggröra med keso och vispgrädde 

Tomater, oliver, avokado och brie 

Köttfärsbiff (vispgrädde ägg) grekiskyoughurt, selleri, tomat

Har gjort köttfärssås, moussaka , biffar på 4 kg köttfärs, 1 liter vispgrädde, ost osv osv



Nu finns det verkligen alternativ i frysen att bara ta fram när tiden och orken tryter.

Det känns så konstigt både att laga och äta på detta sätt, känner mig flottig. Försöker läsa på och samla fakta vilket är roligt, förvirrande och lite svårt. 

Efter att nu ha intagit lunch känner jag mig spymätt, inser att jag måste äta sakta så jag känner när jag blir mätt. 

Planen är att äta köttfärssås till middag!

Kommentarer
Postat av: CG

Det är såå skönt att göra mat o ha i frysen. Vi gör alltid storkok av köttfärsås, biffar, stroganoff och numera pizzabullar - finns då alltid nåt att välja :-)


Svar: Ja smidigt är det
Fårfrun

2015-01-28 @ 19:19:15
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0