Igår

Igår var jag på ett köpcentrum hela dagen och shoppade till flickorna som fyller år i veckan. Hade planerat in amning och sömn så bra trodde jag men Ludde hade andra planer, vara vaken och grinig i två timmar. 


Frukost grekisk yougurt, några bär stekt ägg, kaffe med grädde
Lunch: sallad med ägg, kyckling och fetaost , mangodressing
Middag: köttfärsbiffar och gräddstekta champinjoner 


Var på mc donalds också, och köpte kaffe.

Igår var det roligt att väga sig, 115,5 kg det är 8,5 kg sen 1 januari :-)

Sen starten med lchf har det sett ut på detta vis.
27 januari 119,1 kg
9 februari 115,5 kg 

Så minus 3,6 kg på lchf hittills :-) mätt nöjd och belåten ska tilläggas 

Mätte mig också när jag började och ska mäta mig den 27 feb har jag tänkt .

Midja131-117 cm ( slapp:håll in)
Rumpa 130
Överarm 40
Lår 74


Men sen i morse så stod vågen på 116,6 kg alltså +1,1 sen igår. Känner genast hur gränsen säger ät mindre av gammal vana, svårt att tänka om. 
Tänker inte fundera så mycket på det utan köra på. 

Idag borde jag städa och röjja inför kalas i helgen men vet inte om jag orkar . Känner mig täppt och slemmig i halsen. Baggen kom hem med hög feber och värk i kroppen och ont i halsen igår helt utslagen , hoppas jag slipper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0