Sugen

2 månader och 8 dagar väger lillprinsen ca 1 kg mer än vad syrrorna gjorde vid tre månader.
Han skrattar hela tiden nu och man kan verkligen få ögonkontakt länge med honom. Det är en härlig känsla. 

Jag tycker hans mage blivit bättre och jag hoppas att han ska börja sova lite bättre bara han slipper sin snoriga näsa. Nu får jag sitta upp och sova med honom mest hela natten. 

Inget godis igår :-) två nävar russin tryckte jag in nu men det är ju inte godis . 

Idag snö!!! Lammets lycka obeskrivlig. Kl 0900 hade vi åkt pulka, byggt snögubbe och snöhäst samt druckit varm oboy! 



Tredje middagen från linas matkasse var så god, den blir det garanterat igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0