Bröd

Rätt kass matdag! Eller typ mackdag!
Frukost 2 knäcke med ost
Lunch 3 lite mörkare typ lingongrova skivor med mjukost
Middag scones med ost och sylt!!! Och ett ägg. 

Känns degigt i magen. Bättring i morgon.

Börjar få lite seriös jobbångest, ganska exakt 2 mån kvar nu. Mycket blandade känslor . Måste fixa parkering och rings och kolla av lite mer när jag faktiskt ska börja och så, ska nog börja med lite utbildning om jag fattat rätt. 


Detta vrålåk fick lammet av en av sina kusiner i julklapp. Mycket uppskattad, mamman längtar till vår, sommar då man kan köra den ute och gömma den i garaget. Alltså den går inte jättefort men fort nog att köra över sin lillasyster med och det finns ingen broms. Hon dundrar lyckligt rakt in i kyl frys diskmaskin och köksskåp till lillasysters stora förtjusning. Hon skrattar högt när hon kraschar . 

Båda sover redan och kl är 18.03 det gick inte att hålls dem vakna längre. Blir med andra ord antagligen en sjukt tidig morgon i morgon.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är ju så förbannat gott med mackor!! Åt två stora till middag idag :)

Längtar tills Hedvig somnar för natten vid 19-tiden! Som det är nu så är hon vaken till 22-23 ca, fast hon brukar iofs sova bra på morgonen sen så jag ska inte klaga :)

2014-01-08 @ 21:30:09
Postat av: Eleonor

Hihi så skojigt, det är alltid lika roligt när det dundrar och brakar. Mackor är gott, jag har också svårt att låta bli dem och ibland blir det dagar även för mig då jag lever på bröd. När jag är förkyld blir det alltsom oftast sådana dagar, för jag vill oftast bara ha det annars får jag inte i mig någon mat alls :) Och glass förstås. Lite som tycka-synd-om-mat.

2014-01-08 @ 22:17:31
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0