Upp och ner

Hade sånt flyt i fredags, gjorde ju sockerbelastning (bra gick det) och hade tid hos bm. Sa att jag ville ha hjälp att boka läkartid, hon gick direkt och kollade om det fanns ngt återbud under dagen. 5 min senare satt jag hos gulligaste läkaren och blev undersökt . 
Det visade sig att förra läkaren skrivit fel dos på medicinen!!!! Tänkte väl att det var lite konstigt, som tur var åt fel håll. Jag har alltså tagit för låg dos. Nu dubblerad dos och sjukskrivning på 50%. Ska prata med FK i morgon och se hur jag ska fördela tiden. 

Helgen har bjudit på sömn, kärlek, sol , smärta och tvätt i mängder. 

Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Skönt att du fick en tid så snabbt, hoppas du kommer må bättre nu :)

2014-04-28 @ 16:42:56
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0