Shopping

Pappa du måste gå till doktorn så de får kolla din mun, ditt språk är fel!!

Lammet till pappa Baggen när han pratar programmering vid frukostbordet.


Det är lite farligt det här med internet och möjligheten att enkelt klicka hem saker. Jag känner att jag är lite glad att jag liksom inte är 18 nu för oj va jag skulle beställa saker och så tokigt det skulle bli. Förstår verkligen att många unga hamnar i ett skuldträsk, det blir ju liksom inte riktiga pengar…ja förens det ska betalas förstås.

 

Men i alla fall igår tog jag ett moget noga övervägt beslut 34 år gammal, jag beställde badkläder för närmare 800 kr. Liksom jag måste bara ha ngt och nu får vi se om det passar annars får jag ju skicka tillbaka. Tog en baddräkt och en Tankini. Valde lite färgglatt för jag känner liksom att det här att med att svart slimmar lite, den tiden är liksom förbi.



 

Igår när vi kom hem var det katthår eller snarare kattludd i små tussar över hela huset. Baggen nös och nös och var alldeles förstörd av allergi, det var till och med så att det kliade i min näsa. Hoppas att det var vinterpälsen som lossnade och att det går över eller att det var ngn reaktion på operationen som är kortvarig. Dammsög lite snabbt och vädrade ur, blev lite bättre. Skulle vara otroligt sorgligt om vi inte kunde ha kvar Kattis. Vi har vetat om allergin hela tiden så det var en risk vi tog men det har ändå gått bra tills nu.

 

Vågen i morse visade återigen på plus, inte oväntat men skulle tycka det var skönt om det stannade upp lite nu. Samtidigt gör jag kanske inte de klokaste matvalen. Men som Baggen sa -glöm inte att du faktiskt är gravid och det är en liten människa där inne.

 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tankinin tycker jag är snyggast, hoppas de passar :)

Svar: :-)
Fårfrun

2014-04-11 @ 21:18:01
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Jannica Enneby

Du förtjänar lite shopping med :D
Mina katter fäller oxå massa nu, brukar göra det några gånger om året. MÄNGDER! Ni borde kolla upp allergin, de är inte själva håret man är allergisk mot oftast utan kattens hud eller de "mjöll" den utsödrar i håret. Och många är allergisk mot salivet från katten och då kan man raka den, ser inte så vackert ut men då tvättar sig katten inte så mkt. Har en blogg vän som är skit allergisk och där rakar om katten men behåller håret på huvudet, lite på svansen och tassarna. Och de funkar :)

Svar: Tack för tips
Fårfrun

2014-04-12 @ 13:47:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: A

Du kommer vara supersnygg i dessa!

2014-04-13 @ 23:47:46
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0