Trött

Hur tänkte jag nu???

Tussen var vaken mellan 11-02 , eller hon somnade gott i min famn men så fort jag la ner henne gallskrek hon! Tillslut la jag henne liksom bredvid mig i famnen på något sätt. 
Då och då hostade lammet till, krupphosta så det blev molipekt! 

Vid 6 vaknade vi och gick ner, hade sådan beslutsångest, vi hade bokat in bad på fm men båda var ju lite risiga. Efter mycket om och men så satt vi i bilen 8.00.
Badade och det gick bra, lite trött bara, typ yr i huvet lite som halvfull trött!!!
Sen var det dags att gå upp då vi skulle möta mormor för att hjälpa henne köpa mobil kl 12.00

Tussen skrek så hon nästan blev blå från att vi kom in i duschen tills vi var i bilen. Och nej jag sket inte i henne jag vyssjade vaggade och sjöng . Gick där naken med magarna fladdrande svetten rinnande och trött. Lammet var så duktig och bara lite busig. Såklart hade en gammal kollega sitt skåp bredvid oss, hon satt och ammade sin lilla 3 veckors typ perfekt sminkad och med sin lilla platta mage, avund nja typ ja jävligt mycket. Det var lite jobbigt faktiskt att va så naken, fladdrig, orakad, svettig och liksom fet och ful. Fick på mig ett par trosor , som om det gjorde saken bättre de var väl typ tre nummer för små . 

Tillslut satt vi i bilen plockade upp mormor åkte till affären in och alla mobiler i den prisklassen, SLUT!

Okej då var det bara mat kvar, tog med tussen  in då hon bajsat och mormor och lammet satt i bilen. Inget papper på toan fel kundvagn så det inte gick att ha babyskydd i, då fick hon sitta i vagnen liksom och jag pallra upp på sidorna med diverse grejer. Efter att ha tappat ut massor av kattmat på golvet och typ dött av trötthet kom jag ut till bilen . Där hade lammet gjort stora nummer 2, liksom slänga byxorna varianten . Så det var bars att byta där på parkeringen. 

Behöver jag säga att jag är lite trött nu.

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Nah...stackare där..!

2013-09-14 @ 10:05:52
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Postat av: Veronica

Men åh.. Skickar en styrkekram och hoppas Du har haft lite lugnare dagar!! Kraaam!

2013-09-14 @ 10:19:26
URL: http://renaramavera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0