Äntligen

Alltså jag har varit så frustrerad, irriterad ja typ förbannad idag ... Har försökt att beställa en overall från intersport i typ en timme utan att det funkade. Det blev tre overaller, det blev utan medlemsrabatt och sen försvann allt osv jag gav upp och tänkte att jag gör ett försök till på datorn i garderoben. ( vi har en dator i garderoben som vi betalar räkningar med den är typ ngn server eller ngt) annars använder vi mobilerna och ipaden till allt annat. 

Det gick :-) :-) en lila didriksson med grå och rosa fickor, jättefin tycker jag. Den fanns bara kvar i lammets storlek, hur ofta händer det liksom i och för sig fanns det bara två kvar i hela sv när jag beställde. Nu håller vi tummarna att den passar också !

I morgon blir det en tur till storstan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0