Slow



Alltså jag har nog gått runt stan tre varv :-) stängde av ibland när jag kom ihåg men glömde att sätta på så jag tror jag gått 7,5 km i alla fall fast i tre pass eller vad man ska säga och 70 i långsamt tempo. 
Lekt lite med instagram . 



Det gick bra på vc, hon var bra. Cellprov taget och ett recept på minipiller ligger och väntar på Apoteket. 

Alltså hur gör ni när ni ska på gynindersökning?? Jag tycker egentligen inte att det är jobbigt men blir lite nojjig varje gång i alla fall. Raka sig eller inte?? Man vill ju inte va helt igenväxt och samtidigt inte nyrakad...liksom som om de skulle bry sig egentligen! Trosor vilka ska man ta?? De ser ju ändå inte trosorna!!!!orka noja. Vilka strumpor? Vilken tröja? 




Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Gud va jag skrattar av dina tankar! Känner så igen mig...jag får någon slags nojja över trosorna när jag går på gyn...typ letar fram de "finaste"...har en gång köpt nya bara för att jag inte ville visa mig i fula...hahaha! Så tokig man kan vara!

2013-10-16 @ 20:12:17
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0