Nystart

I morgon är det nya friska tag dom gäller!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Har du provat LCHF nån gång? Svinbra för då är man mött hela tiden- ibland så mätt att man mår illa och känner för att kräkas om man bara ser en chokladkaka..! Dessutom så ger det så snabba resultat, framförallt i början då man tappar 2-5 kg på en vecka (vilket bara är vätska) men det är den kickstarten man behöver för att vara sporrad till å fortsätta :) på helgen kan man unna sig en bit mörk choklad med hög kakaohalt eller lite hallon i vispad grädde, pepsi Max är också gott när man blir sugen på nåt!! Nu låter jag som värsta LCHF förespråkaren men jag vet av egen erfarenhet att det funkar för oss godis/socker-råttor då jag själv provat :) förrförra sommaren tappade jag två storlekar i kläder på ca en månad med LCHF (akut-banta innan beachen) då jag gått upp några kilo under våren. Verkar kanske larvigt att jag som var/är så smal går på diet men när man inte kommer i sina kläder längre så har man ju inget val..! Parmesanost-chips är gott!! Kram!!

2013-10-04 @ 14:42:35
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0