!


Gjorde lite noteringar igår för att fördriva tiden!

En ung kille med hörlurar, städar han lika noga som han kammar sitt hår blir det nog bra. Han ser inte att jag ser honom, han är upptagen av sin egen spegelbild.

Framför en automat. En mamma för lång diskussion med dotter ca 5-6 år att inget godis på en vardag, välj nötter, frukt eller dricka. Flickan väljer en coca cola! Mamman tar en snickers , säger till dottern att hon tryckte lite fel!!

Gjorde även en " presentation " hos köttbullen och här skulle jag vilja att det blev ngn kul färg och en länk men ha vet ju inte hur man gör ?!?
http://viktigt50.wordpress.com/

Alltså att själva ordet köttbullen blev typ blå :-)
Alla vi som är med i BOL kommer att presentera oss, kul! 

Idag har jag i övrigt slagit rekord i trötthet, vet inte hur det gick till men nu är äntligen kvällen här. Tror de senaste veckornas ångest börjar komma ikapp mig . Vill inte skriva om min mamma i bloggen men den operation hon gjorde gick bra vilket är en bra start även om resan och oron är långt ifrån slut. Jävla skitsjukdom!

Bjuder på några strippar jag ramlade över igår, ny favorit :-)






Kommentarer
Postat av: Veronica

Skickar styrkekram till min älskade vän från jobbet!!!

Svar: Hej
Fårfrun

2013-11-08 @ 10:36:00
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0