Dag 4

Har precis kommit hem efter att ha lämnat blodprover inför måndag, det gick bra. Var på Apoteket oxå, köpte en mascara apoliva, det var två för en och dessutom nedsatt pris så två för 89kr bra pris . Frågade till och med i kassan om det stämde och jo det gjorde det, sen kommer jag hem och kollar kvittot.....gah 129kr inte mycket pengar men irriterande ändå! I morse när jag körde lammet till sjukhuset så såg jag en skogsmaskin i skogen det är så vackert. Ljuset liksom svävar mellan träden dom om ett ufo flyter omkring vackert. Magen är stor och jag bäddade spjälsängen tre gånger i går kväll. Nervös?!?! Nja lite kanske :/)

Kommentarer
Postat av: jannica

Åh nu är det ju jätte nära?? Håller tummarna :D

2013-02-14 @ 10:54:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0