Stavgång

Ja för första gången på hmm säkert 1,5 år tog jag stavarna och gav mig iväg på promenad utan barnvagn , det hör inte till vanligheterna. Gu va jobbigt det var gick på ett fält i rätt djup men pudrig snö och i högt tempo, lite mer än 30 min. Det var svettigt och skönt, behövde lite egentid var på ett rasande humör innan jag gick och lugn när jag kom hem. På förmiddagen var vi ute  och gick i 1,5 timme med lammet på snowracer riktigt härligt!
Vägning i morgon och lite porigt känns det, blir grymt besviken om det inte är minus.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Oj, energin där :) Bra jobbat, håller tummarna för dig imorn!!

2012-02-05 @ 19:49:52
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Klart de är minus =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0