121212

Ja tiden den bara går i en faslig fart. v 30 nu snart och magen är gigantisk.
Fogarna värker som aldrig förr bälte, kryckor och värktabletter (ofarliga såklart) samt 50 % sjukskrivning gör det hanterbart.

Den här hösten har varit den mest sjukdomsdrabbade någonsin i mitt liv tror jag, förkylningarna har avlöst halsont, hosta, vattkoppor, höstblåsor , feber och så förkylning igen....inte en ända vecka har vi varit friska allihopa samtidigt. Helt galet, det suger verkligen musten ur en.

Lammet är i sitt esse kan man lugnt säga. 2 års trots nu vet vi verkligen vad det är här hemma. En sån vilja och ett sånt humör, jösses. Längtar verkligen till att hennes tal kommer igång ordentligt så hon kan berätta mer vad hon vill och tänker. Nu är det mycket frustration när vi inte förstår. Hon pratar hela tiden mycket och högt problemet är bara att vi inte riktigt vet vilket språk det är.

Satsar fortfarande på att inte gå upp lika mycket som sist men inser att marginalerna inte kommer att vara lika stora som jag tänkte mig från början. Men det är inget som riktigt besvärar mig. Jag äter det jag vill när jag vill :-)

i morgon är det lucia och lilla lammet och jag ska va lediga sen blir det tåg på dagis på kvällen mysigt :-)

Kanske blir lite mer bloggande nu när jag blir hemma en del :-)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaaa, mer bloggande från dej till oss!! :) Såg precis bilden på dej o magen på Facebook. Har visst missat den innan! Du är så fin vännen! Hoppas Ni får en fin och mysig lucia imorgon!! Kram!

2012-12-12 @ 13:08:33
URL: http://www.renaramavera.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Såå mysigt det låter med luciafirande! Hoppas att det var lika mysigt som det lät! Ta hand om dig!

2012-12-16 @ 09:57:56
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0