Vägdag

Vägdag

 

Väldigt nöjd denna vecka även om det är den i kilo minsta viktminskningen hittills. Inte långt till tvåsiffrigt nu :-)

Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 100,5
Mitt BMI: 33,2
Tappat denna vecka 0,8kg
Tappat totalt: 9,2 kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december    Kg Kvar: 1,5
Måldatum 2: 1 april              Kg Kvar: 15,5


Nya mål och visioner för v 48!
  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Klara Josefins utmaning
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag .
  • Att stå emot fika på jobbet och ta en knäcke per dag!
  • Att inte röka!
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 

Hur gick förra veckans mål??

Jag har varit ute och gått 2 gånger, 30 min och 40 min bättre än inget. Jag har inte fyllt i viktklubb exakt, jag har ätit knäcke på jobbet . Jag har inte gjort en enda övning. Jag har dock gjort Josefins utmaning som jag redovisade tidigare och jag har slutatt röka sedan i onsdags. 
Så samanfattningsvis tycker jag det ok med tanke på rökningen.

Vecka 47 Mål och visioner
  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Klara Josefins utmaning
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag .
  • Att göra övningarna i sin helhet 1 gång
  • Att stå emot fika på jobbet och ta med frukt, inget bröd!
  • Att inte röka! Jag kommer ha kvar det tills jag lyckas :-)
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 

HUR HAR DET GÅTT FÖR ER??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh men bra jobbat!!! Nu är det verkligen inte långt till 100-gränsen! :)

2011-11-21 @ 07:55:15
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härligt! Shit så nära resmål du är nu!

2011-11-21 @ 07:55:56
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Jannica

Va bra :)

2011-11-21 @ 11:31:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sara

Super! Bra jobbat! :) Och ett och ett halvt kilo bara kvar till först delmålet :D Gött, ett halvt kilo i veckan, knappt. Kommer gå galant :)

2011-11-21 @ 14:01:48
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0