Sista dagen

på detta år.

Igår blev det långpromenad hos pappa, härligt. Det blev även mycket god mat och godsaker men har ingen ångest alls, utan njöt :-) Lite bilder från promenaden, på vissa kort ser det nästan ut som vår. Gick till ett underbart litet vattenfall där det tidigare legat en smedja.





Åkte från pappa efter frukosten så att lammet sov hela vägen hem, skönt. Det har verkligen varit vackert ute idag så när vi kom hem tog jag lilla lammet mitt och kameran och gav mig ut på en långpromenad i det frostiga vädret. Bilder från dagens promenad lite vintrigare.




Isen var så blank, svårt att fånga på bild men den var liksom så blank och fin att man vile klappa på den.


Tycker det är lite roiligt med de olika funktioner som finns i kameran, tex solnedgång alternativt vanlig...visst blir det skillnad, båda fina på olika sätt, det är samma gräs.





Ja och tillåt mig presentera årets nyårsmiddag som redan är avklarad :-) Köttfärsås med sjukt mycket vitlök och spagetti. Efter mycket beslutsångest beslutade vi till slut att bara vara hemma. Våra underbara vänner hade bjudit oss på galej men orken och lusten finns inte riktigt där. Nej vi bäddar ner oss i soffan och myser i stället.





Tog in posten idag det var ett brev som kommit, ett stort brev...Nu har hon fått dagisplats, jag kan säga att det kändes i hjärtat. Bra att det är där vi ville men samtidigt så konstigt och läskigt och sorgligt att hon liksom redan är så stor. Schema ska fyllas i och skickas in inom 2 v, så vi ska försöka sätta oss i morgon och pilla med det.

Just det min mobil har ju varit knas typ sen jag köpte den men nu har den havererat helt kan man säga, det lutar alltså åt att jag måste skaffa en ny omgående. Det ser ut som om den är vatrten skadad men jag har inte haft vatten på den?? Konstigt! Baggen tyckte att jag denna gång inte ska välja mobil utifrån färgen ( har en rosa) men jag valde den till mitt försvar för att det då gick pengar till cancerforskningen.

Nyårslöften!
Jag ska prioritera mig själv lite mer och jag ska inte röka på hela 2012.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: jaa det känns som om jag har fått väldigt mycket haha :) men det är ju askul såklart =)



gott nytt år och lycka till med dina nyårslöften, tror på dig!!!

2011-12-31 @ 16:24:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Vilka vackra bilder!!!!!! Gott Nytt År!

Postat av: Ottilia

Jag slutade röka i maj och idag kan jag påstå att det är något av det bästa jag har gjort, trots att jag saknar det nå grymt mycket just nu :(



Lycka till!

2011-12-31 @ 21:36:26
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Gott nytt år, hoppas ditt 2012 blir som du önskar! <3

2012-01-01 @ 11:04:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0