Frozen

15 000 kr fattigare och en kyl och frys rikare. Helt galet va dyrt det var, men en frys enbart kostade ca 10 tusen och både och ca 15 då kändes det som det var lika bra att köpa båda och så ska vi försöka sälja kylen på blocket, för den är rätt ny och helt felfri. Baggen beundrade länge frysarna med tv, kolsyre vatten, ismaskiner osv...my god 25 tusen för ett frysskåp liksom???



När vi skulle hämta ut den på lagret så tog det en jäkla tid och till slut kom tjtjen vi handlat av och berättasde att nej de fanns inte i lager men de hade en annan som var exakt lika dan förutom att handtagen var långa. Ja men strunt i det då får vi ju ta dem. Till saken hörde att vi frågade redan inne i affären vilka de hade i lager och valde sedan mellan dem.

Sen när vi kommer hem så ser vi att de är olika i alla fall!!! Liksom märket är olika det ena svart silver och det andra ljust silver, antar att det är olika årgångar eller ngt? Jäkligt störande i alla fall, och sen var det ett litet märke på den ena och en liten spricka i en av lådorna. Ska ringa dit och härja lite på måndag !

De fungerar i alal fall och i kväll ska vi hämta hem vår mat!


Middag gick bra, var inte riktigt klara när de kom men det gjorde inget. Kallorierna översteg jag med enorma mängder men orkar faktiskt int ebry mig. På måndag kommer det vara ett plus på vågen och då ska jag ta tag i det igen. Tror jag ska göra om mina mål och sätta upp lite belöningar och så.
Tacopajen igår blev så god, gjorde vanligt pajskal och blandade keso, purjolök och paprika och ett ägg som jag bredde på i botten. Sen i med köttfärsen tacokryddad och lite lök bredde lite cream fraish på och sen tomater och ost blev super gott faktiskt.

Nu är det mycket att göra innan vi sk age oss i väg vid halv tio. Slå in paket, skriva kort, hitta kortet, ta fram och fixa kläder, packa in vagnen i bilen, gpsn, packa Lammets väska, dusha fixa håret och fixa luggen....känns som att detkommer bli lit estressigt men det ska nog gå.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv till Tackan: Tack och det samma!! :) "Kul" att vi väger samma! 99 till jul, det klarar du :D För några veckor sedan (5-6 veckor) var mitt mål att gå all in och gå ner tio kilo till nyår - det har jag dock insett att jag inte kommer klara. Detta är fortfarande det officiella, men mitt nya delmål som bara finns i mitt huvud är att väga under 100 innan nyår, dock är jag inte riktigt motiverad för tillfället och äter på tok för mycket godis... :/ Skärpning på mig, för 99 innan nyår SKA GÅ! :) HEJA!

2011-12-04 @ 09:47:10
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stor styrkekram till dej! Imorgon är det måndag, då ses vi och då ska jag smitta ner dej med massor av motivation energi att kämpa på!! Puss puss

2011-12-04 @ 17:55:10
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Hälsan i fokus

Vill bara skicka lite pepping till er

2011-12-04 @ 18:04:48
URL: http://halsanifokus.wordpress.com
Postat av: Tomtan

På dom!!!!! Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0