Däppt

Feber så det blev inget klurigt alls, bidde att sjukanmäla sig idag men hoppas verkligen jag tar mig i väg i morgon. Men det ska nog gå med lite alvedon.
Har haft en del annonser på blocker och nu äntligen har det blivit sålt och hämtat. En gammal matta köpte en tjej som på ungefär 5 min berättade att de höll på att bygga hus, ett stort hus, ett hus i gamal stil, ett fint hus...osv osv gahh blev lite febergalen på henne men log och tog emot pengarna. sen tänkte jag att ja det är klart hon va rväl liksom nykär i huset så där drömmande härligt.
Minns när vi skrev kontrakt på vårat, oj va jag var lycklig och gjorde pärm med en plan för varje rum, och inspirationsbidler osv osv men det har inte blivit mycket av pärmen ännu,,,men jag har den kvar.

En massa trälådor och grejer sålda också :-)

Kyl och frys utbytt ännu en gång är så trött på att plocka ur och in men nu ska det väl va klart för ett par år framöver. nu är de likadana och med kort handtag, riktigt nöjd faktiskt.

Nej men lite alvedon och lägga sig i soffan kanske eller jaga lilla lammet...

Just det jag väger mig varje dag nu, vet inte om jag skrev det tidigare, riktigt fina siffror men jag vet ju vad vi har framför oss men kanske kanske kanske kan det var 99 på måndag det vore underbart.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du hinner bli ordentligt frisk till julafton nu! Jag håller tummarna för att det är 99 på måndag! Krya på dej! Kram!

2011-12-21 @ 15:47:35
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Den här snuvan är inte att leka med.... Vila upp dej så de itne kommer nått bakslag till jul!

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Krya på dig!!



sv: jaa älskar klänningen, precis, den går att ha nu och den funkar bra i sommar =)

2011-12-21 @ 20:44:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Veronica

BRA!! KOm igen nu! Se det som en MOROT!!!! Och skärp dej nu! Du fixar jul målet!!!!!!!!!! Hurra hurra!! Kram

2011-12-22 @ 09:08:40
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Jannica

Krya på dig :)

2011-12-22 @ 13:19:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0