Socker

Jag är inte sockerfri men godis och kakfritt. Igår var jag så sjukt nära att brista och trycks en chokladkaka men stod emot.

Hälsade på pappa idag och han var piggare än senast vilket kändes bra. Benet är halvt och han är sliten men idag fanns i alla fall en liten livsgnista.

I ca 4-5 månader kommer vi leva på enbart min lön det blir tufft men lärorikt gissar jag. Exempelvis är vårt matkonto sinnessjukt, törs inte ens räkna på det. Och jag klickar hem en hel del saker från nätet, blir noll där nu. 
Nya kläder inför jobbstart. Tjejernas födelsedagar och kalas. Mammas 70-årsfirande. Utöver det skall det inte spenderas utöver de löpande utgifter vi har. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0