Rakt upp

Ja men vilken matsvacka!! Godis och chips helt ut balans. Vågen visar 115 kg och känner mig degig och trött. 
Jobbade mån, tis, ons halva torsdag sen vab. Det är öronvärk och feber i kombination med hosta. Baggen är också däckad sedan tisdag förra v, febern ger sig inte och halsont. 

Jag själv är inte helt kry heller, inte sjuk men liksom inte helt frisk. 

Känner mig fock taggad att räta upp kosten igen 😃

Idag blir det bio om Tussen orkar och är feberfri. Ludde ska till mormor och baka bullar. 

Pular lite i trädgården och klurar på hur den ska förändras detta år. Har planterat lavendel runt flaggstången. Satt en honungsros vid spaljén och äntligen köpt en trollhassel och satt framför köksfönstret. Har velat och funderat så mycket på placering att det inte blivit av tidigare år... nu bara gjorde jag.

Jag har två buskar jag fick förra året som jag inte vet hur jag ska hantera, de ser grå och torra ut men bryter jag en gren är det grönt i. Vet inte om jag ska låta va, klippa ner eller toppklippa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0