Utmattningssyndrom

Jag behövde inte oroa mig för att bli fortsatt sjukskriven. Han tänkte sig 100% sjukskrivning vi enades om 50%.


Jag fick fylla i tester och beskriva, berätta och förklara. Jag skattar högt på utmattning, men det var inte full pott. Kändes bra att inte maxa men han förklarade då att han aldrig varit med om att ngn låg över 50. Tror man kunde ha 53. Jag kommer inte ihåg hur högt jag låg 37 kanske eller va det 47 nej 37 var det nog och att över 30 så var man inom utmattning.

Det är rätt bra med sånna självskattningar, även om de inte kan stå för sig själva så ger de en riktning. 

Så 50% av min 90% arbetstid blir 3,5 timme per dag. 

Jag behöver verkligen den tiden till vila. Går direkt  till soffan när jag kommer hem. Kan slappna av bäst när baggen är hemma, han pluggar en hel del hemifrån, på ngt sätt är det enklare att koppla ner när jag vet att han bara är ett rum bort. 

Jag har en trestegslista på jobbet. Första steget snart avklarat, ska dra det inför nämnd i morgon och delge vårdnadshavaren detaljerna i utredningen torsdag eller fredag. 
Steg 2 är enbart skrivarbete.
Steg 3 är ett möte och kort skrivarbete.

Jag har ingen tidsram men tänker viga hela nästa v åt steg 2.

Jag tänkte väga mig men batteriet var slut. Antagligen lika bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0