Dilemma

Har halsfluss! Vet säkert då jag haft det kanske 30000 jävla gånger. 

Dilemmat ligger i pencilin eller inte. Pencilinet förkortar ju eländet ngt men innebär oxå att ett par kanske 3 av de värdefulla timmar jag skulle få att vila alldeles ensam utan barn i morgon skulle spenderas på vårdcentral. 
Febern har gått ner nu ligger inte över 38 och klarade mig utan alvedon nu innan läggdags. Ser för jäklig ut i halsen men hanterbart.

Funderade på sån dr på nätet men gissar att de kommer rekommendera provtagning? Eller skriver de bara ut pencilin direkt? 

Får se hur natten blir och hur halsen är i morgon, oavsett måste jag en sväng till apotek för att fylla på. I mirgon ska alla barn till förskolan och skolan, ska bli såååå skönt.

Söndag har vi lovat knoddarna Leos lekland... blir en utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0