Djupandas igenom

Plusset är inte så stort om man ser lördag-lördag men i veckan gjorde jag en lägstanotering och från den är det 2 kg.



Livet är lite djupandning mest hela tiden känns det som just nu. Försöker samla kraft och energi i min fantastiska trädgård. Gräver och planterar filosoferar om vart annat.


I veckan har jag lite specialledigt från jobbet, lite semester/lästid/flex i ett försök att dra lite i bromsen. Oerhört stressande just nu att veta att jag på måndag inte ska trixa:fixa och vältra mig i andra msk sorg och elände utan ha tid med mig själv. Vart ska det sluta...

Idag ska vi va hundvakt. 

Det blir antagligen bad då termometern ska upp emot 30 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0