Att ha en plan

Köpte kött från en bonde i närheten, naturbetat nötkött i tio kg låda . Det var rätt tungt att bära, insåg att det faktiskt är rätt mycket jag gått ner nu 😃


10 kg är inte fy skam. Känner att jag är på banan igen och det är skönt.


Måste dock ha en strategi för kommande trevligheter...restaurang och övernattning med maken , studentfest, mammas födelsedag, Stockholmsresa och midsommar.


Jag tänker nolltolerans på socker och efterrätt. Alkohol i begränsad mängd med maken, Sthlm och midsommar.


Jag tänker kött och sallad och inte så mycket bea. Inget mjukt bröd. 


Och köp inte hem ngt onyttigt! Godis till ungarna men bara den mängd de äter upp. Inget lager för jag vet att i en dip slinker även det äckligaste godiset ner. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0