Över styr

Skriv inläggstext 

Frukost bra, lunch bra, middag gick fullständigt överstyr !!

Var vrålhungrig och stressad! Inte helt korrekt ifyllt men höftade lite. Efter middag åt jag ett paket nästan fullt ben och Jerry glass sen gick jag vidare till syltkakorna.. fyra stycken och nu ont i magen 😱. 

Planering är verkligen a&o speciellt i stressiga tider. Typ 4 v kvar till semester och mycket ska va gjort innan dess. 

Ska följa min ta en dag i taget plan och skriva upp allt.
Kanske realistisk att tänka +-0 ett par v framåt. Har ju gått så ruskigt bra så lite stiltje är helt ok så länge det inte är plus. 

Måste undvika korv och se till att äta mellanmål. 



Kommentarer
Postat av: Maria O

Testa viktväktarna?

Svar: Kör Viktklubb och det funkar bra de dagar jag fyller i, gillar deras tänk.
Tackan

2017-06-17 @ 08:08:50
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0