Trött

Blev lite utsvävat men har inte ätit ngt sött fredag och inte halva torsdagen .

I natt var ett sånt bottennapp, länge sedan nu. Lammet vaknar 1 gång i timmen med mardrömmar tussen hostar och vaknar kanske tre gånger, Ludde ligger och gråter och skriker typ hela natten.
Jag på helspänn, redo med hinkar överallt, ja kräksjukan är överallt just nu men än så länge inte här. Vi har halsfluss och hosta i stället.
Ludde har börjat med att dra täcket över huvet när han ska sova, tycker det är läskigt. I natt skrek han i panik och då hade han ju fastnat i täcket, genomsvettig och illröd var han. 

Från ca 02:30 har jag varit vaken och barnen likaså i omgångar. Runt 5 somnade jag till en stund och drömde att jag blev knivhuggen. 


Jag har fått tid för samtal, samtal om mig och mitt ätande. Va ska man säga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0