Det är minus på vågen

Jag har skött mig och det känns bra.

I går morse gav jag mig iväg med en unge i cykekkärra en i barnsadel och lammet på egen cykel. Vi bor så att oavsett vilket håll vi cyklar åt så börjar det med gigantisk uppförsbacke. Men väl ute på vägen trampade vi på. Tussen som satt i kärran tyckte inte det var så roligt men vi körde på. Efter två-2,5 km orkade inte lammet mer så då fick hon också hoppa i vagnen och hennes cykel la vi i diket. Jäklar va tungt det var men roligt. Tussen började dock gråta och grät sen hela vägen hem, väl hemma kräktes hon lite... Jag tror hon blev åksjuk faktiskt för sen var det varit fullt ös hela dagen.

Kusinerna har varit här på bus.

Googlar och försöker finna inspiration kring lyckade stora viktnedgångar....det går så där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marathonemma på instagram är en svensk tjej som gått ner typ 60 kg och hållit vikten. Ericafitlove är en amerikansk tjej som också gjort det.

2016-09-22 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0