Plus

Ja jag lät bli godiset igår, tog ett äpple och en bar. Plus på vågen i morse, lite väntat men nedslående likväl.
Jag har vägt mig fredag och söndag men bara skrivit in söndagsvikten tidigare. Nu blir det fredag och söndag.
Har ätit gott och för mycket onyttigt i helgen men inget olovligt!

Kanske dags att ta nästa kliv i kosten eller kanske inte? Nej jag kör nog oktober också på samma sätt. Bort med sött och öka frukt och grönt.

Tycker det är lite svårt ibland efter att jag körde lchf, en del saker fastnade tex fullfett produkter och det är inte helt lätt när jag nu tänker lågkallori. Eller jag tänker att fullfett nyttigast men då kan man ju inte äta så mycket så ofta.
Kanske blir det lchf igen vartefter...

Idag blir det kompishäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0