Godis

Alltså jag vill äta godis nu, trycka i mig så hjärtat rusar av allt socker. Så jäkla sötsugen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Det är faktiskt tre v igår, 3 veckor utan godis, kakor, chips, glass. Igår åt jag mindre än en kula glass efter maten. Har ätit naturdiet brownie bar vid flera tillfällen inte optimalt men ändå inte godis.

Jag har faktiskt gått ner 3,7 kg på dessa veckor och jag har tränat 4 gånger.

Nej inte fan ska jag sabba det nu, lite popcorn och ev en bar om det krisar men ungarnas smågodis låter jag bli.

Gissar att det var den där lilla klutten glass igår som ställde till det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja, du fixar't!👏🏻👏🏻 BRA JOBBAT MED DESSA VECKOR!!!👍🏻

2016-10-01 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0