Hepp

Värderingen gick över förväntan 😃

Värmen och kamin ryms lätt i bottenlånet och antagligen kan hela köks och tvättstuga renoveringen också rymmas i bottenlånet. 

Inte hört ngt angående tjänsten, vill veta, funderar på att ringa.  Ska på ytterligare en intervju på fredag och jag anar att chef 1 avvaktar denna intervju. Men får jag jobb 1 behöver/ vill jag inte ha jobb 2. Slår nog en signal på måndag. 

Och på onsdag är det äntligen dags för steriliseringen, känns lite pirrigt men mest skönt. Inte på något sätt osäker i själva beslutet att jag inte vill ha fler barn men tänker på ev komplikationer och sånt.  Och tänker på att jag ökar rejält i vikt och är rädd att det på ngt sätt ska ställa till det. 

Är så sjukt trött på min kropp och knopp, känner mig uppgiven.

Ludde sover inte som ni vet vid detta laget, nu ska vi få en remiss till en barnpsykolog för att se om de kan hjälpa oss på ngt sätt. Hoppas verkligen .


Snart ett minne blott!

Kommentarer
Postat av: tesslundin

Gud vad skönt! Och tänk att huset dessutom stiger mera i värde efter att ni skaffat allt du skriver 👍🏼 sån win win grej!
tesslundin

Svar: 😃
Tackan

2016-03-07 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0