Insikt

Jag har sett mig själv i en spegel, det var inte roligt. Jag började nästan gråta där och då. 
Det har gått överstyr och det fort. Jag måste ta tag i detta nu. Hitta kraften och göra kloka val. Långsiktigt och inga straff. 

Jag är större än jag någonsin varit. Nu är jag en sån som folk vänder sig om efter på stan och tittar med avsmak.

Jag mår piss i värmen, jag får negativa konsekvenser av min övervikt hela tiden varför tar jag inte tag i det. 

Jag vet inte vilken väg jag ska välja? Lågkallori eller lchf eller ???

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mej är du och har alltid varit vacker!
Men du ska må bra själv o vilken väg du än väljer så vet jag att du kan, du måste bara ha viljan!
Jag behöver den oxå nu! Kom igen nu tar vi tag i det här o köööör!!

Svar: ❤️
Tackan

2016-06-02 @ 18:08:26
Postat av: Anonym

Du fixar't! Heja heja!!!!!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Stor kram❤️

Svar: 😀
Tackan

2016-06-02 @ 20:10:09
Postat av: Anonym

Sandra du är vacker och det är därför folk tittar på dig. Tro aldrig ngt annat. Sen är det ju viktigt att trivas med sig själv oxå.

Svar: 😊☺️
Tackan

2016-06-02 @ 21:39:47
Postat av: Anonym

Jag tror på att äta mycket protein så man håller sig mätt plus promenader och styrketräning. Att det är ok att äta 80% bra och inte ha förbud de övriga 20. Jag tror på planering så att det alltid finns bra alternativ att tillgå snabbt. Döm inte dig själv så hårt. Med tanke på hur lite sömn du får per dygn så påverkar det säkert resultaten. /Tina

Svar: 💜❤️🎈
Tackan

2016-06-02 @ 21:59:11
Postat av: Hanna

Du är så vacker vännen, hoppas att du vågar se det oxå! Det är en kamp men efter den resa jag gjort så har jag trotsat mina beslut SÅ många gånger men sen när jag väl gör rätt väl så blir jag så stolt! Småätandet har varit min svårighet men genom att inte ha något hemma har det underlättat. Säkert mycket svårare när man har barn men det går, men tror att det handlar om att tänka om i helheten, det lilla, som gör skillnad.. Att jag äter mullbär på helgkvällar istället för godis, att välja vatten framför alkohol, att äta bönpasta istället för vanlig osv. Finns ingen som har så bra koll på detta som du och du kan och säg till om jag kan hjälpa dig på något sätt! <3 Men framförallt, du är vacker!!!!!

Svar: ❤️👏🏽👏🏽hejja dig
Tackan

2016-06-07 @ 15:16:23
Postat av: Josefin

För mig fungerar lågkalori kombinerat med lågkolhydrat och ingen gluten eller mjölk...

2016-06-13 @ 21:44:26
URL: http://pcoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0