Lyckligt lottad

Alltså tänkte på det idag hur fantastiskt lyckligt lottad jag är. Jag har vänner, flera stycken faktiskt . Nu pratar jag inte kompisar, bekanta och annat löst folk ha ha jag pratar vänskap av djupaste sort.
Jag har flera vänner jag står så nära att de nästan känner mig bättre än vad jag själv gör. Som jag känner mig helt trygg med, fullt förtroende för och villkorslös kärlek och stöttning. Som jag kan ringa dygnet runt och bara säga hej och den spm svarar vet direkt om jag är glad eller ledsen. Två är ni som är mina närmaste vänner. Älskar er gör jag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart!

2016-07-08 @ 09:56:38
Postat av: Veronica

Känner mej träffad!
Puss älskar dej!

Svar: ❤️
Tackan

2016-07-08 @ 11:39:56
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0